fredag 27. mars 2015

Et enkelt konfirmantkort

Det er vår og konfirmasjonstiden nærmer seg raskt.
Jeg har laget et brettekort med pengelomme. Dersom man bare vil gi kort, er det mulig å skrive hilsen i stedet for å legge penger i lommen, derfor har jeg laget en ekstra Tag som kan brukes i lomma.

Dette kortet er i utgangspunktet enkelt i forhold til det jeg bruker å lage. Da tenker jeg på pynt og stæsj som jeg har en forkjærlighet til å bruke... Jeg har en tendens til å pakke på mer og mer uten å se at det er nok, så jeg føler nesten at dette ble litt nakent.
For meg var det derfor utfordrende å lage et så "reint" kort. :)
Det tøffe jakkemotivet er en freebie fra Digistamp.



Kortet har en herlig blåfarge med sølvskimmer. Utrolig fint å bruke som bakgrunn på kortet.



Inni kortet:
I folden har jeg brukt borelås. Det er greit å ha noe som holder flippene sammen.






Pengelommen er en klippet papirpose, veldig greit når pengelommen er litt romslig. :)



Tutorial på brettekortet kan du finne her




1 kommentar: