søndag 5. juli 2015

Lollipop med pengelomme

Nytt lollipop kort fra meg i dag, denne gangen har jeg laget med en pengelomme.
Jeg har brukt doilies som er inches i diameter. Over denne har jeg limt på en glitterduk, 
og pyntet med blomster, perler, knappehjerter og sommerfugl.

Siden kortet er til en jubilant måtte jeg ta med en krone. 
Her har jeg brukt en ferdigkjøpt hårklipe med pålimt krone kjøpt på H&M. 
Tall og bokstaver er dies. 

På baksiden har jeg brukt en stor doily, og limt 2 mindre doilies over hverandre i midten.
Jeg har tenkt å skrive en personlig hilsen på denne, og bruke lomma som pengelomme.



Jeg deltar i følgende utfordringer:
Hjerteboden: Alt er lov (31.08) 

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Legg gjerne igjen en hilsen og evt din blogg- adresse så jeg kan se innom deg også! :)
Ønsker deg en strålende og kreativ dag! Klem Helga :)

Thank you for visiting my blog. I wish you a creative and happy day!
Hugs, Helga :)

1 kommentar:

  1. Morsomme disse lollipop-kortene, og dette var jo ekstra fint med plass til pengegave også! Takk for at du deltar hos Scandinavia Paper Fun. Klem fra Rita

    SvarSlett