tirsdag 18. august 2015

Mixed media

Jeg fikk en forespørsel om å lage et bilde etter filmen Frost / Frozen, og av Elsa som var favoritten i fimen. Utrolig kjekt å prøve meg på noe nytt, så takk for forespørselen, Clara!
Det ble en  liten utfordring med å finne balanse i bildet pga. stor størrelse, (30cm x 35cm)
men føler jeg havnet i mål til slutt.

Jeg har brukt en blanding av mange teknikker, bl.a. sjablonger, mist og decoupage.
 Motivene er servietter og bilder jeg har funnet på nett.


Snøkrystallene er puncher. Jeg har brukt hvitt og blått papir til disse snøkrystallene.
Jeg har også brukt deler av en gjennomsiktig duk hvor jeg klippet ut snøkrystallene som var i sølv.


Detalj fra blomstene, der jeg har lagt inn litt blomster fra Papirdesign 
og bling og perler fra Kort og Godt.

Detaljer.


Jeg deltar på følgende utfordringer med dette bildet:

Card & Scrap Alt er lov (28.08)
Hjerteboden Alt er lov (31.08)
Papirplaneten Alt er lov (31.08)
Kort O Mania #135 Pastellfarger (31.08)
Papirlosjen Diecut eller punch (04.09)

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Legg gjerne igjen en hilsen og evt din blogg- adresse så jeg kan se innom deg også! :)
Ønsker deg en strålende og kreativ dag! Klem Helga :)

Thank you for visiting my blog. I wish you a creative and happy day!
Hugs, Helga :)


3 kommentarer:

  1. Nydelig bilde, lekre farger og mange vakre detaljer.
    Takk for at du scrapper med oss i Kortomania.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  2. Dette var rett og slett råflott, digger det!
    Jeg kan bare sitte og se og se... herlig!
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen inne hos Papirlosjen!
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  3. Dette e bare så flott!Mange teknikker og detaljer en kan studere leeeenge.Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring.Klem fra DT Belinda

    SvarSlett