onsdag 7. oktober 2015

Brettekort i Steampunkstil, med tutorial.

Hei hei. Jeg blogger for Scrappiness denne uka, og viser i dag et morsomt brettekort jeg falt for i sommer, dengang et babykort, og jeg bare måtte prøve meg på ideen jeg fikk. 
Er du glad i bretteteknikker og klipping, liming og stæsj, kan jeg veldig gjerne anbefale å prøve å lage dette kortet.

Siden jeg ikke fant en tutorial på kortet, tenkte jeg at jeg kunne prøve meg på det, 
tross at det er første forsøk.
De supre arkene fra BoBunny og KaiserCraft har ligget og lokket lenge nå, og jeg hadde veldig lyst å prøve meg på et steampunk kort denne gangen. Det var utrolig kjekt og utfordrende.

Tutorial med skritt for skritt på hvordan jeg har laget dette kortet finner du på Scrappinessbloggen.



Jeg har klippet ut motiver og bilder fra ark som skal brukes på kortet.

Detaljer:
Stempeltekst fra North Star Stamp.





Kort sett ovenfra.

Tag med plass til hilsen på paksiden av kortet.


Jeg deltar i disse utfordringene:

Card And Scrap: #104 Bruk stempler (13.10)
Kort o Mania: #138 Lag på lag (15.10)
Kreativ Scrapping: #10 Lag på lag (26.10)
  Rubber Dancy Art Stamps: October challenge, colours of autumn (31.10)

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min.
Legg gjerne igjen en hilsen så jeg kan besøke deg også! :)
Ønsker alle en flott og kreativ dag, klem Helga :)

Thank you for visiting my blog. I wish you a creative and happy day!
Hugs, Helga :)

11 kommentarer:

  1. Gurimalla, for et fantstisk kort!! Jeg har aldri sett noe sånt før. WOW!
    Det er noe feil med linken til tutorial-posten din på Scrappiness (jeg fant den likevel). Må jammen studere hvordan du gjorde dette og se om det er noe jeg klarer ...
    Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår i oktober med enda et kunstverk!

    SvarSlett
  2. Hei, Bibi, og tusen takk for koselig tilbakemelding på kortet mitt! :)
    Og takk for at du tipset meg om linken. Nå skal den være OK.
    Kjekt å delta i utfordringer, håper du prøver deg på kortet, Klem <3

    SvarSlett
  3. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  4. Wow for et stilig kort! Takk for du deltar hos kort o mania! Dt Ane ☺

    SvarSlett
  5. For et lekkert kort!

    Takk for at du deltar hos Card and Scrap sin stempelutfordring.

    Klem Siri DT

    SvarSlett
  6. Tøft steampunk kort, takk for at deltar på KortoManias utfordring.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  7. Dette kortet er bare helt rått! Superstilig! Klem....Mona

    SvarSlett
  8. I love, love Vintage!! Thanks so much for joining us at our monthly challenge at Rubber Dance Stamps!

    Majo - DT ♥

    SvarSlett
  9. Wow! Det var virkelig lag-på-lag, og riktig lekkert!
    Takk for at du deltar i lag-på-lag utfordringen hos Kreativ Scrapping, lykke til i trekningen!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  10. Wow wow wow! I love that. This is so awesome! Thank you for joining our challenge over at the Rubber Dance blog. I have a giveaway on my Facebook page where you can win some Rubber Dance stamps: https://www.facebook.com/SusanneRoseDesigns/?fref=ts

    SvarSlett