mandag 28. mars 2016

Posealbum til baby, Dt bidrag for Scrappiness

God påske, alle sammen! :)
Jeg blogger for Scrappiness, og i dag har jeg en minnebok å vise frem.

Dette er mitt dt- bidrag til Månedens utfordring som varer frem til 14.april, så det er bare å bli med!

Jeg har laget en liten minnebok til en babygutt, og denne er brettet av papirposer.
Endene av posene er klippet til slik at de har fått en rund form.


Fremsiden er pyntet med utklipp fra de nydelige arkene fra Kaisers Craft.








Nærmere beskrivelse og utstyrsliste på hva jeg har brukt til albumet kan du finne her:

Takk for at du tittet innom bloggen min.
Jeg ønsker alle en fin og kreativ påskedag! 
Klem, Helga :)


Jeg deltar i utfordringen hos 

Papirplaneten: #4 Baby, barn, dåp (31.03)
Scrappelyst; Grublis for mars; 3 mønsterark (06.04)

3 kommentarer:

  1. Kjempefint posealbum:) Masseflotte detaljer og en herlig farge du har brukt,
    takk for at du er med på utfordringen hos Papirplaneten. DT Bente:)

    SvarSlett
  2. Lekkert album! Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  3. Nydelig.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege

    SvarSlett