fredag 19. august 2016

Embossing, embossing, embossing! :)

Hei hei, da var det jammen fredag allerede!
Jeg avslutter min uke som DT for Scrappiness  med et innlegg som handler om embossing.
Jeg hadde lyst å prøve embossingpulver på chipboard, og embossingpulveret 
fra Stampendous er jo bare sååååfantastisk!! 
-Jeg ble ratt og slett hekta underveis da jeg lagde kortet, så man kan si at 
ALT jeg tok i ble embosset, hehe!

Resultatet ble dette brettekortet hvor jeg har brukt ulike chipboards og- ja! -embosset..




Inni kortet har jeg pyntet med litt chipboard- (embosset selvfølgelig), det samme langs kantene.




 Embossingpulveret fra Stampendous anbefales dersom du ønsker å få kule effekter. 
Det er rett og slett magisk!



Til og med doiliesen fikk gjennomgå med embossingpulver. Her brukte jeg fargen Ivory. 
Denne blandingen med ivory og gull vises ikke så godt på bildet, men det ble fint skimmer 
og litt glatt  overflate. Blomstene fikk også gjennomgå varmepistolen! 
Gøy å leke seg! :)




For detaljert materialliste kan du se her:


1000 takk for at du tittet innom bloggen min.
Jeg ønsker deg en nydelig og kreativ dag!
Klem, Helga <3

Thank you for visitting my blog.
I wish you a beautiful and creative day!
Hugs, Helga <3



Jeg deltar i følgende utfordringer:

Papirlosjen: Alt er lov (04.09)

Nordsalten Hobbyklubb: #144 Uten bilde (31.08)




4 kommentarer:

  1. Dette var skikkelig annerledes, og fantastisk kreativt. Jeg digger det herfra og til måned :-)
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  2. Stilig kort :) Flott skøytedame :D
    Takk for at du deltek i Papirlosjen si utfordring :)
    Klem frå DT-Audhild

    SvarSlett
  3. For et nydelig kort! Elsker embossingen! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring - Alt er lov! Klem fra DT-Synnøve

    SvarSlett
  4. Nydelig kort. Tusen takk for at du deltok i Papirlosjen sin sommer utfordring. Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett