fredag 11. august 2017

Takk for meg. Siste innlegg som DT for Scrappiness + kavalkade

Takk for meg!

Hei. I går hadde jeg mitt siste innlegg som DT for Scrappiness, og jeg laget et mixed- media kort til Lone som takk for meg. 

2 år har gått så utrolig fort, og jeg er så takknemlig for at jeg har fått vært med å inspirere for Scrappiness og møtt så mange utrolig kjekke folk! Lærekurven har vært stor på denne tida, og på mine totalt 3,5 år som "scrapper", og i denne tida som DT, har jeg satt veldig stor pris på alle som har delt, inspirert, utfordret og vært behjelpelig! Jeg vil takke Lone for at hun ville ha meg med i sitt Designer team, og Jorunn som hjalp meg i gang med egen blogg slik at jeg kunne prøve meg som DT. Det har hjulpet meg til å tørre å gjøre ting på min måte. Tusen takk for at jeg fikk "frie tøyler" og muligheten til å utvikle meg i mitt tempo, Lone, jeg har storkost meg sammen med deg og de andre flotte DT- ene i Scrappiness! :)

Klem, Helga :) 


Mitt siste bidrag er et kort jeg har laget med ulike medium, og motivet er et av de kule canvas kortene 
fra Dylusions. De har samlet 8 flotte canvas- kort (fins også i kort) med lim på baksiden som erutrolig gøy å bruke. Du finner dem HER; Jeg valgte å klippe ut motivet i stedet for å brukke hele kortet. 
 Du finner kavalkaden og produktlisten HER. :)


Detalj: Motivet i canvas. Utrolig flott for dem som ikke har funnet interessen av å fargelegge selv, slik som meg.. ;) Selv om det er lim bak canvasen, valgte jeg å bruke Mod Podge for å feste osteklut, doilie, canvas og glassperlene for å sikre meg at de ikke løsnet. På bakgrunnen har jeg brukt stensil og paste, perles, osteklut og doilies. Farger er ink spray og gelatos.



Takk for titten!
Ønsker alle en flott og kreativ helg! 

Klem, Helga ❤️



Jeg deltar på utfordring hos:


3 kommentarer:

  1. kult og annerledes kort, takk for at du deltar hos Scrap from your heart
    DT Graciela

    SvarSlett
  2. Knallstilig kort:)
    Takk for at du scrapper meg oss hos Papirplaneten, DT Bente:)

    SvarSlett
  3. Så stilig, flott teknikk!
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Papirlosjen.
    Smil fra DT-Ane Lene
    Beklager sen kommentering...

    SvarSlett