fredag 12. juni 2015

Sommer tags

Jeg har laget et par tags til utfordring hos ArJos Tag og ATC kos.
Tagene har sterke farger og er inspirert av sommer og sol. Utfordringen var å ha en skjult lomme av et eller annet slag. Jeg har brukt vingene til sommerfuglene for å skjule tekstene under.
Tagene er i str. #10 og #12.
Bakgrunen er laget av stensiler, paste, stempel, mist og washitape.
Sommerfuglene er ferdig die, og tekstene er klistermerker med ferdig tekst.


Den største tagen har 2 lag med vinger, og tekst under begge.


Under 1. vinge:

Under 2.vinge.

På andre siden ligger det også tekster under vingene.
Her er laget plass for å skrive en liten hilsen.


Tag 2.
Denne tagen har et lag vinger som jeg har limt tekst under.
Jeg har også laget et lite felt for å skrive en hilsen.





Under vingen er det tekst av klistermerke.



Jeg deltar i utfordring hos ArJo's Tag og ATC kos; Tag/ ATC med skjult lomme  (13.06) 


Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Legg gjerne igjen en hilsen og evt din blogg- adresse så jeg kan besøke deg også! :)
Ha en strålende dag! Klem Helga :)

Thank you for visiting my blog. I wish you a creative and happy day!

Helga :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar