tirsdag 13. oktober 2015

LO med glitter og sort Gesso

Ny sjablong, og den måtte jo bare testes ut! :)
Da ble det en ny LO (igjen)- 
denne gangen dekket med sort Gesso som bakgrunn, og paste over sjablongene.
Jeg har brukt Dylusion ink spray og BoBunny paste med glitter til bakgrunnen.
 Til pynt har jeg funnet en gammel beltespenne som jeg har malt med glitterpaste.

        

Blomster fra Prima og metallpynt fra Korthobby.
Litt glitter må til sammen med fargene. :)

Jeg har malt chipboards-piler med acrylfarge og MÅTTE bare sette en "diamant" i midten på klokka ;)

Tekst er klister jeg hadde liggende.

Jeg deltar i følgende utfordringer:
Hobbygarasjen: #30 Glitter (15.10)


Tusen takk for at du tittet innom bloggen min.
Legg gjerne igjen en hilsen så jeg kan besøke deg også! 
Ønsker deg en strålende og kreativ dag! Klem Helga :)

Thank you for visiting my blog. I wish you a creative and happy day!
Hugs, Helga :)


2 kommentarer:

  1. Ein spennende Lo med masse effekter og farger. Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen.
    Lise

    SvarSlett
  2. Tusen takk for et herlig bidrag til Hobbygarasjen! Flott LO med masse detaljer.
    Hilsen Julia

    SvarSlett