onsdag 16. desember 2015

Kalender 2016 med tutorial

Hei hei!
I dag har jeg en kalender på Scrappiness- bloggen med en veldig enkel tutorial.

Jeg vil vise hvor lett man kan lage en kalender som kan være kjekke julegaver. 
Det er ennå noen dager til jul, og dette kan være en fin mulighet å få laget noen gaver sånn på tampen, og disse passer å gi til "de som har alt",  både unge som eldre.



Material- liste og beskrivelse på hvordan jeg har gått frem ligger her.





Jeg håper dette var til inspirasjon, og ønsker lykke til med siste innspurt før jul!

Takk for at du besøkte bloggen min.
Klem, Helga :)


Jeg deltar i følgende utfordringer:

Kreativ Scrapping: Alt er lov (26.12)
Card and Scrap: #108 Alt er lov (28.12)




2 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. Så utrolig nydelig kalender. ♥
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    Ta gjerne en titt på DT Call'en vi har gående også.

    Klem Line

    SvarSlett