onsdag 13. januar 2016

Herrekort med brett og tags

God onsdag! :)
Midtuke, og jeg tenkte å vise frem et bestillingskort jeg laget før jul.
Dette var til en herremann som er glad i friluft, jakt og fiske.

Jeg har brukt 3 brettekort fra 2 ulike dies og satt sammen til et stort brettekort.
På baksidene har jeg laget fester til et par tags hvor det er plass til å skrive hilsen.
Kortet ble ikke slik jeg hadde planlagt i starten, men var artig å lage noe annerledes enn det jeg pleier, og fikk gode tips og ideer fra en scrappevenninne som var på besøk.

På dette kortet har jeg brukt mange ulike dies; siluett fiskemann, murvegg, bølger, 
Stjerner, tekst "Gratulerer" og bokstaver og tall.
Stempel fra bl.a. Norsk stempelblad.
Motiv ark er fra Panduro, og stjerneark fra Papirdesign. I tillegg har jeg brukt blå bazill til brettekortene og bølgene, og orange bazill til bokstaver og tall.


Jeg valgte å bruke et par morsomme tekst- stempler til en 55-åring. 


Kikkert er fra et smykke jeg hadde liggende. Syntes det passet til temaet. :)
På tagene har jeg brukt litt sløyfebånd og tredd gjennom "hempe" fra brusboks.



Jeg deltar på følgende utfordringer:
Kort O Mania: #144 Alt er lov (15.01)
Card and Scrap: #9 Bruk stempel (13.01)

Tusen takk for at du besøkte bloggen min. Ønsker deg en kreativ uke! 
Klem, Helga <3

Thank you for visiting my blog. I wish you a Creative day.
Hugs, Helga <3


1 kommentar:

  1. Så utrolig nydelig. ♥
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.
    Klem Line

    SvarSlett