tirsdag 26. april 2016

Boblende LO

Hei hei! :)
Jeg var på Papirfest i januar, og da tok et kurs med Ann-Katrin Toresen.
 Resultatet ble denne LOen med farget bakgrunn.
Her har jeg brukt glimmermist og Dylusion ink spray, stensil og litt stempel.
Vi fikk utdelt kit med 2 mønsterpapir, 3 PL ark og div klister med tekst, og sammen med sjablong, glimmermist og ink spray ble mitt resultat denne LOen.

Både fargene og motivet gir meg vår-følelse, og jeg gleder meg til varme og fine dager fremover! :)


Detaljer:
mønsterark er revet langs kantene og det er brukt washitape på bakgrunnen.




"store barn leker også" :)



Jeg deltar på følgende utfordringer med denne Loen:

Hjerteboden: Vår (30.04)
Papirplaneten: #5 Konfirmasjon og/ eller våren (30.04)
Kreativ Scrapping: #4 Bruk minst 3 farger (26.04)
Scrappelyst: Alt er lov (30.04)



1000 takk for at du tittet innom bloggen min.
Ønsker deg en nydelig og kreativ dag!
Klem, Helga <3

Thank you for visitting my blog.
I wish you a beautiful and creative day!
Hugs, Helga <3

5 kommentarer:

  1. Gillar din färgglada layout!!

    Charlotta / La Vikinga

    SvarSlett
  2. Flott, fargerik og leken Lo. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Så flott LO. Liker godt de sterke fargene du har brukt.
    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos Hjerteboden:)
    Jeanett

    SvarSlett
  4. Kjempeflott LO og kule mixed media detaljer, og at boblene og fargen blå går igjen fra bildet over i layouten gjør det hele komplett :)
    Tusen takk for at du deltok på PapirPlaneten sin utfordring.
    Masse lykke til! ♥ DT Tindaloo

    SvarSlett
  5. Så moro å se resultatet! Herlig og leken. Takk for at du ble med på kurs :) (http://www.papirhobby.no)

    Ann-Katrin

    SvarSlett