tirsdag 12. mai 2015

Brettekort til gutt

Hei hei.
Jeg har laget et nytt brettekort i den morsomme bretteteknikken jeg nettopp har lært meg.
Husker dessverre ikke hvem som la ut tutorial på denne...
På kortet har jeg brukt  forskjellige dies som jeg har belagt med aluminiums tape. Alle gule detaljer er farget med spray mist.



Detaljer:
Jeg har festet et lite kort man kan skrive hilsen på.
På bakgrunnen på siden har jeg brukt "tekst"stensil og modeling paste som er farget blåturkis spray.

Tag er tapet med alu-tape før jeg embosset den med tannhjul- mønster.
På baksiden er det plass til å skrive en hilsen- eller det kan brukes som pengelomme.

Stjernene har jeg farget med mist og stemplet.

Detaljer: Klokken og tannhjulene er kjøpt på Korthobby.
Stempel fra North Star Stamp. 

Fremsiden når kortet er sammenlagt.

Fra en annen vinkel :)

Sett ovenfra :) 


Bak på kortet har jeg limt på mitt personlige stempel og ellers uten pynt.



Jeg deltar på følgende utfordringer: 

Scandinavian paperfun  #5 Bruk mist eller spray
Korthobby: Alt er lov- med noe fra Korthobby


Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Legg gjerne igjen en hilsen og evt din blogg- adresse så jeg kan besøke deg også! :)
Ha en strålende dag! Klem Helga :)

Thank you for visiting my blog. I wish you a creative and happy day!

Helga :)



4 kommentarer:

  1. Kjempe flott kort. Du er dyktig, Klem
    Anne-Elisabeth

    SvarSlett
  2. Kjempe stilig og så kult med aluminiums tape!
    Takk for at du deltar på utfordringen hos Scandinavia paper fun. Hilsen DT Vibekke

    SvarSlett
  3. Artig kort med massevis av flotte detaljer. Takk for at du deltar hos Scandinavia Paper Fun. Klem fra DT-Rita

    SvarSlett