mandag 11. mai 2015

Enkelt guttekort uten tekst

Hei hei.
I dag har jeg et enkelt kort til gutt å vise.
Jeg har brukt aluminiumstape som hovedmateriale.
Kortet er enkelt uten pynt og tekst, men plass til å skrive hilsen inni.


Innsiden av kortet har plass til å skrive en hilsen.

Jeg deltar på følgende utfordringer:

Card and Scrap #96 Herrekort (13.05)




Tusen takk for at du tittet innom bloggen min. Legg gjerne igjen en hilsen og evt din blogg- adresse så jeg kan besøke deg også! :)
Ha en strålende dag! Klem Helga :)

Thank you for visiting my blog. I wish you a creative and happy day!

Helga :)

2 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. Så stilig guttekort. :-)
    Flott motiv og fargevalg. :-)
    Tusen takk for at du deltar hos Card and Scrap.

    Klem Line

    SvarSlett