fredag 29. januar 2016

Brettebok i lilla -til en jubilant

Hei hei.
I dag har jeg en brettebok å vise her på bloggen.
Dette var en bestilling jeg fikk før jul, og var kjempekjekt å lage mellom juleforberedelsene! :)
Jeg har brukt en bok med ca 300 sider og brettet ca 250 av disse. 
Alle sider er svertet med lilla distress i kantene, og blomster, tags og sløyfe ble også i lillatoner 
(min favoritt)


Jeg har brukt masse ulike blomster og perler for å pynte boka. 
Carpe diem er en dies.

Taggene er stemplet med sort stempel, tekst fra Kort og godt og North Star Design. 
Distress teksten er også fra North Star Design.

På toppen av boka kar jeg limt en liten søt krone og pyntet denne med charms fra Korthobby og 
 20-tall.



Jeg deltar på utfordring hos:

North Star Design: Alt er lov med stempel fra NSD (31.01)
En liten butik: Annerledes bretting (31.01)
Scrappelyst: Grublis, Dilla på lilla (02.02)

Takk for at du besøkte bloggen min. Jeg ønsker deg en fin helg.
Jeg er klar for Papirfest i Stavanger denne helgen, og alt står pakket og klart til avgang! 
GLEDER meg! :)


2 kommentarer:

  1. Lekkert prosjekt.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  2. Skikkelig flott prosjekt! Tusen takk for at de deltok i North Star Designs januarutfordring! Håper vi får se flere av dine bidrag senere :-)
    Klem fra DT Heidi

    SvarSlett