fredag 22. januar 2016

LO med Kaisers Kraft

Da ble det en LO på slutten av denne uka for Scrappiness
Jeg har fått de stilige KaisersKraft arkene fra Antique Bazaar Collection og Betsy's Coulture Collection og satt sammen en LO av mitt søte barnebarn og meg.

Her har jeg klippet ut og limt sammen fra ulike mønsterark fra KaisersKraft.
Flere detaljer og materialliste ser du HER.



Jeg deltar i følgende utfordring med denne LO'en:

Kreativ Scrapping: #1 Alt er lov (26.01)
Nordsalten Hobbyklubb: #131 Årstider (31.01)
(min favoritt er høsten. Jeg elsker fargene, mørkere kvelder og den kalde og klare lufta)


Tusen takk for at du besøkte bloggen min! 

Da vil jeg bare ønske alle en kreativ og fin helg!
Klem, Helga <3













4 kommentarer:

  1. For en lekker LO, liker fargene, papirene og designet ditt!
    Takk for at du deltar hos Kreativ Scrapping denne gangen, lykke til i trekningen!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  2. Nydelig Lo :) Tusen takk for at du deltok i utfordringen til Kreativ Scrapping :) Klem Rita, DT

    SvarSlett
  3. Ohh her var det mye morsome detaljer. Liker stilen din :-)
    Tusen takk for at du scrapper med oss i Nordsalten Hobbyklubb :-)

    SvarSlett
  4. Så fin LO med masse flotte detaljer.
    Tusen takk for du deltar hos NSHK denne gang.
    Lykke til!!
    Klem fra DT Elisabeth

    SvarSlett