onsdag 30. november 2016

Lay out med snø. DT- Bidrag for Scrappiness

Hei hei. 

I dag blogger jeg for Scrappiness med inspirasjon til  utfordring # 22 som pågår.
Jeg har laget en Lay Out fra mood boardet og ble inspirert av fargene, sirklene fra bildet med stearinlyset og frosten fra bildet av bladene. Moodboardet ser du under.

Jeg har lenge villet prøve å bruke snø effekt, og valgte å bruke det som et hjerte rundt bildet. Morsomt å prøve ut nye ting, og nå har jeg masse ideer for bruk av denne snøen!




Nærbilde av snøen som er limt på. Den ser overraskende "ekte" ut, og kan brukes til masse forskjellige formål. Jeg vet i allefall at denne skal utforskes nærmere! :)
Jeg har brukt varmepistol for å smelte denne slik at den ikke skulle drysse så masse.
Det fungerte greit og snø- effekten ble beholdt.






For utstyrsliste og flere detaljer kan du se HER:

1000 takk for at du tittet innom bloggen min.
Jeg ønsker deg en nydelig og kreativ dag!
Klem, Helga <3

Thank you for visitting my blog.
I wish you a beautiful and creative day!
Hugs, Helga <3


Jeg deltar i disse utfordringene:

Kort O Mania; #163 Alt er lov (30.11)
Nordsalten hobbyklubb: #150 Alt er lov (30.11)




1 kommentar:

  1. Så tøft at alle dottene tek opp augene på hua. :)
    Takk for du deltok hos Kort O Mania! Helsing DT-Gina

    SvarSlett