mandag 28. november 2016

Twist pop- up card, DT- Bidrag for Scrappiness

Hei hei, og god adventstid! :)

I dag blogger jeg for Scrappiness med et "twist pop-up card" som var utrolig kjekt å lage!
Det var ikke så vanskelig å lage med alle tutorialene som ligger ute på blogger eller youtube.
(Jeg fant "oppskriften" på youtube! :)

Jeg har brukt ark fra KaiserCraft og da jeg innså (litt fortvilet) at dette brettekortet ikke
kunne ha så mye pynt inni pga brettene, ble jeg enig med meg selv å stort sett bare pynte med
 glitterlim på kantene og klippe litt fra mønsterarkene. Funket greit synes jeg...



Kortet utbrettet.
Enkelt pyntet med glitter rundt kantene, og teksten er embosset for å passe bedre til motivet på mønsterarket.


Siden kortet ble litt vel "poppete" tross sparsom pynt, har jeg festet en papirstrimle under motivet på forsiden og brettet rundt til baksiden på begge sider, Denne åpnes med en magnet.


For flere detaljer og utstyrsliste kan du se HER.


1000 takk for at du tittet innom bloggen min.
Jeg ønsker deg en nydelig og kreativ dag!
Klem, Helga <3

Thank you for visitting my blog.
I wish you a beautiful and creative day!
Hugs, Helga <3

Jeg deltar i disse utfordringene:

Kort O Mania; #163 Alt er lov (30.11)
Nordsalten hobbyklubb: #150 Alt er lov (30.11)
Scrappelyst: Tekst i fokus (30.11)
Veckans skiss: #131 (28.11)

2 kommentarer:

  1. Vilket flott kort du skapat! Fina färgkombinationer :-) Tack för att du är med och tolkar! Kram, Mahlin78 //VS-gänget

    SvarSlett
  2. Jättefint kort!! Tusen tack för din tolkning! Kram Anna Dt Veckans Skiss 😍

    SvarSlett