tirsdag 10. januar 2017

Dream Big! Lay Out med BBC- kit DT for Srappiness

Nyttår- Dream BIG! :)

Med en herlig kit fra #7gypsies #tatteredangels #canvascorp, har jeg stupt inn i det nye året med Ny giv.  Vi i design- teamet til Scrappiness var så heldige å få hver sine KIT tidligere i høst, og gjett om jeg har storkost meg med innholdet!! ;)
Jeg lager mest LOer, men likevel er jeg glad i å prøve ut nye ting. At jeg har fått muligheten til å prøve CCB sine produkter var virkelig inspirerende og gjorde at jeg prøvde litt nye teknikker.

I dag viser jeg en Lay Out hvor jeg har brukt ulike mønsterark til bakgrunnen sammen med Gesso, paste, stempler, chipboard, sjablonger, glimmermist og embossing. 


Jeg har brukt stensil og embossing for å få frem litt struktur i bakgrunnen, i tillegg til stempel og glimmermist.


Detalj- bilder.


For flere detaljer og utstyrsliste på hva jeg har brukt på Loen, kan du se HER:

Jeg deltar i følgende utfordringer:
Hobbygarasjen utfordringsblogg: #44 Embossing (25.01)
Kort O Mania: #167 Alt er lov (15.01)
Nordsalten hobbyklubb: #152 Lag det du er best på (15.01)


1000 takk for at du tittet innom bloggen min.
Jeg ønsker deg en nydelig og kreativ dag!
Klem, Helga 

Thank you for visitting my blog.
I wish you a beautiful and creative day!
Hugs, Helga <3

3 kommentarer:

  1. super flot og lækre farver du har brugt sammen

    SvarSlett
  2. Herlig LO med mye flotte detaljer
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett