fredag 13. januar 2017

Min første AJ- side "Tro på det du gjør". DT bidrag for Scrappiness


God fredag! Våger du deg på noe nytt i år? 😊

Denne uka blogger jeg for Scrappiness, og mitt siste bidrag for denne gang er en Art Journaling side. Dette er første gang jeg prøver meg på AJ så det var litt skummelt å hive seg rundt, men det glemte jeg veldig raskt! Jeg lot meg inspirere av de herlige arkene fra CCB og 7Gypsies og storkoste meg virkelig! Og akkurat her måtte jeg bare bruke mitt "ord for 2017": BELIEVE.







 Her vises ulike utklipp som er limt sammen og fargelagt med Tattered Angels glimmermist. Krukka er farget med embossingpulver, og på bakgrunnen har jeg brukt mønsterark, stensil, paste, glimmermist og gesso.




For utstyrsliste og nærmere beskrivelser kan du se HER.



K

1000 takk for at du tittet innom bloggen min.
Jeg ønsker deg en nydelig og kreativ dag!
Klem, Helga <3

Thank you for visitting my blog.
I wish you a beautiful and creative day!
Hugs, Helga <3

12 kommentarer:

  1. Herlighet noe så tøft!!!!
    Dette er skikkelig kunst.
    Digger å se på alle detaljene 💙
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen. Pia

    SvarSlett
  2. Wonderful project!!! Thank you for joining the January challenge of the Country View Challenges blog!

    SvarSlett
  3. Love the dimensional look of this piece! Thanks for joining us at Country View Challenges this month!

    SvarSlett
  4. Å fytt i katta, dette må være den råeste AJ sida eg har sett! Så utrulig gjennomført... Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Bruk stensil. DT Monica

    SvarSlett
  5. This is spectacular - so creative! Hugs, Autumn

    SvarSlett
  6. Wow, nydelig AJ side. Så gjennomført. Tusen takk for at du deltar i Papirlosjen sin Januar utfordring :-) Klem DT-Elisabeth

    SvarSlett
  7. Nydelig prosjekt med flotte detaljer. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT - Ovedia Therese

    SvarSlett