onsdag 17. mai 2017

Tutorial på boks av chipboard. Dt- inspirasjon for Scrappiness

Gratulerer med dagen!  :)



Tross 17. mai, Har jeg et innlegg for Scrappiness i dag, og denne gang har jeg laget en tutorial på en gaveboks. Det er jo vår og konfirmasjonstid, så da ble det en boks til en konfirmant, med masse blomster.

Denne gangen har jeg prøvd meg på noe nytt, og brukt Bazzil chipboard som jeg ikke har prøvd før. I tillegg har jeg brukt chipboard-vimpler som egentlig er beregnet til fotobok/ annen bok el. Kjekt med nye utfordringer! :) 
Og pynten: jo, den er også stort sett chipboard.....- og blomster. :)

Tutorial på boksen kan du se HER:

Esken er også inspirasjon til utfordring #5 "Rammer" som varer frem til 13. juni.
Utfordringen finner du HER:










Her ser du esken under. Jeg har limt små diamanter under esken for at den skal stå penere.



Lokket er pyntet med masse blomster fra WOC og chipboard fra BoBunny.
Stempel fra Papirdesign, og sommerfugl er klippet ut fra mønsterark.



Innsiden av lokket og inni eska. 
Jeg har brukt samme blomster og en sirkel chipboard fra Blue Fern Studio og 
chipboard fra BoBunny..



Baksiden.



Takk for titten og ha en fortsatt flott feiring!
Klem, Helga ❤️



Thank you for stopping by.
I wish you a beautiful and creative day!
Hugs, Helga ❤️



Jeg deltar på disse utfordringene med denne kort- boka:








9 kommentarer:

  1. Så flott gaveboks.
    Tusen takk fora at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  2. Fargerik og flott boks. Takk for du deltar hos Hobbygarasjen.no
    DT Lise

    SvarSlett
  3. Så flott eske.
    Takk for at du deltar hos Scrap from your heart

    DT-Heidi

    SvarSlett
  4. Så flott eske og mange flotte detaljer. Takk for at du deltar i blomsterutfordringa til Papirlosjen.
    DT-Annelen

    SvarSlett
  5. Flott eske med masse flott pynt! Kjekt å se noe anna enn bare kort som bidrag, takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT Monica

    SvarSlett
  6. Så fin eske! Veldig flott pyntet og digga alle detaljene :-)
    Tusen takk for at du deltar hos Papirplaneten :-)
    DT-Gry

    SvarSlett
  7. Lekker gaveboks, nydelig pyntet!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  8. Wow for en flott eske du har laget!!
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår hos Scrappegarasjen!
    klem DT Synnøve

    SvarSlett
  9. Stilig! Takk for at du deltar på utfordringen hos scrappegarasjen!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett