lørdag 14. november 2015

2 store høst tags

God kveld :) 
Litt blogging på en lørdagskveld, og jeg har et par tags med tema høst jeg tenkte å vise.

Tagene er str. #10. Bakgrunnen er malt på hvit Gesso, og jeg har brukt de flotte blad- diesene fra Tim Holtz sammen med chipboards jeg har farget med gull- mist.
Det store utklippede bladet er stemplet fra blad jeg har plukket ute, og jeg har embosset med hvitt og varmebehandlet dette. Kjempeflott å bruke blad utenfra så lenge de ikke er tørket inn, og mønsteret kommer godt frem. De hvite bærene har jeg også plukket ute, og de har ligget til tørk ca 1 uke.
Tekst fra Tim Holtz.





Jeg deltar i utfordring hos 
Nordsalten Hobbyklubb: #127 Høst (14.11)
ArJo's Tag og ATC kos: #8 Lag en tag eller ATC serie med tema høst. Det skal være brukt maling som vises (30.11)
Scrapki- W   : Leaves (30.11)

Tusen takk for at du tittet innom bloggen min.
Jeg ønsker deg en super dag! Klem Helga :)

4 kommentarer:

  1. Så herlige tags! Disse hadde jeg sansen for! :-)
    Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb.
    DT Solfrid

    SvarSlett
  2. It's really autumn on your tags :) Warm and beautiful. Thank you for joining us at scrapki-wyzwaniowo :)

    SvarSlett
  3. Beautiful tags, full of autumn! Thank you so much for playing along with us at Scrapki-Wyzwaniowo!

    SvarSlett
  4. Great idea!)) Thank you for joining the Scrapki-wyzwaniowo!)

    SvarSlett