tirsdag 10. november 2015

Farsdagskort, diamant brettekort

Hei og god tirsdag! :)
Jeg har et brettekort på bloggen i dag, denne gang et herrekort- 
eller nærmere sagt et farsdagskort.

Det tøffe motivet er utklippsark fra North Star Design.
Mønsterark er fra Panduro.



Kortet når det er sammenslått.


Kort sett ovenfra.

På den hvite teksten som er stempel fra Papirdesign, har jeg brukt embossingpulver og varmebehandling. 
Litt tannhjul og brads til pynt.

Jeg deltar i utfordring hos.  
Scrappegarasjen: #16 Lag på lag (10.11)
Hobbygarasjen: #31 Retro (15.11)
 Papirlosjen: #11Mandig/Maskulin (30.11)
Hjerteboden; Maskulint (30.11)
TreL: Farsdag (01.12)


Tusen takk for at du tittet innom bloggen min.
Legg gjerne igjen en hilsen så jeg kan besøke deg også! 
Ønsker deg en strålende og kreativ dag! Klem Helga :)

Thank you for visiting my blog. I wish you a creative and happy day!
Hugs, Helga :)

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott kort, med en original bretteteknikk! Motivet var kjempetøft, så har du også masse flott pynt på. Takk for at du deltar i utfordringa til Papirlosjen Maskulin/herre. DT Monica

    SvarSlett
  2. Elsker denne brette teknikken og passet flott til ditt maskuline stil.
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen
    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  3. skikkelig tøft kort.
    likte pyntingen din.
    Takk for ditt bidrag til hobbygarasjen. klem pia

    SvarSlett