onsdag 11. november 2015

Advent-stjerne med tutorial

Hei hei. Jeg blogger for Scrappiness denne uken, og i dag viser jeg en tutorial på dette brettekort jeg har laget som en adventstjerne. Dette ble samtidig mitt inspirasjonsbidrag til vår utfordring vi har denne måneden. Det er ennå noen dager igjen av vår utfordring som slutter søndag 15.11,
så det er bare å hive seg med!
Link med steg for steg på hvordan jeg har laget denne advent stjerna finner du HER:

Her er mitt inspirasjonsbidrag til utfordring #9 Skisse:

Her er skissen til vår utfordring.


Og her er min tolkning av skissen.


Jeg deltar i følgende utfordringer:

Card and Scrap: #106 Jul (13.11)
Kreativ Scrapping: #11 Jul (26.11)
Papirdesign: Novemberutfordring JUL (30.11)
Kreativ Hobby: Jul (30.11)
Papirplaneten: #1 Jul

Takk for at du besøkte bloggen min. Jeg håper du ble inspirert til å bli med på utfordringen hos Scrappiness, eller å prøve deg på å lage julestjernen. Lykke til.

Klem, Helga :)






















5 kommentarer:

  1. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    SvarSlett
  2. Lekre kort med lekre papirer.
    Takk for at du er med på Kreativ Hobby's utfordring: Jul

    Klem fra DT-Kaia

    SvarSlett
  3. Så fint kort du har lagd.
    Takk for at du deltar i papirdesign sin novemberutfodring.
    Klem fra DT Lene

    SvarSlett
  4. Herlig kreativt bidrag! Takk for at du deltar hos oss i Kreativ Scrapping:-)
    Hilsen fra DT Sigrid

    SvarSlett
  5. Flott.
    Takk for at du deltar hos Kreativ Hobby

    DT-Heidi

    SvarSlett